Week-end

Nu är det slut på veckan och imorgon är det måndag och nya tag på jobbet. Känns väl .... typ bajs?

Min helg har i alla fall varit bra!
På fredagkväll tog jag hissen ner tre våningar till Emlan där det var fredagsmys.

I lördags hade jag en mycket effektiv förmiddag. Jag hann tvätta 5 maskiner tvätt, göra 6 matbackar, diska, duscha och göra mig iordning innan jag ringde på Emmelies dörr 12.30! Inte illa alltså! Vi var en sväng på stan och kikade och det råkade komma hem någon påse ja..
På kvällen kom Jonte hit och sov över för första gången, vi spelade råttfällan, åt godis, såg robinson och gjorde gurkkrokodiler och morotsvass innan han däckade i sängen just innan 23.

Idag har vi varit på kalas hos farmor som fyller år imorgon. (massa smörgåstårta, fika och annat gott = ångest = bodystep på kvällen)

Nä nu ska jag nog börja stänga av här och fortsätta läsa om Edward och Bella (Ja, jag är bara på tredje boken ännu).

Puss och kram, ses på stan


Allstar förra veckan

Kommentarer

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0